SMS στην πολιτική: προεκλογική εκστρατεία

Προτεραιότητα για κάθε πολιτικό, αλλά και για οποιονδήποτε διεκδικεί δημόσιο αξίωμα, αποτελεί η συχνή και προσωποποιημένη επαφή με τους ψηφοφόρους και υποστηρικτές του.

Τα SMS αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την επιτυχία μιας προεκλογικής εκστρατείας ή πολιτικής καμπάνιας, είτε αυτή αφορά δημοτικές και βουλευτικές εκλογές, είτε εκλογές για διοικήσεις επιμελητηρίων, ενώσεων, εταιρειών λαϊκής βάσης, συλλόγων, σωματείων κτλ.

Στα πλαίσια του πολιτικού marketing, τα SMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους, ώστε να ενισχύσουν την γενικότερη παρουσία ενός προσώπου. Και όχι μόνο σε προεκλογικές περιόδους, αλλά καθ’ όλη την διάρκεια της θητείας του.

Ενδεικτικοί τρόποι χρήσης στην Πολιτική

Υπενθύμιση ψηφοφορίας

Στείλτε στους ψηφοφόρους ένα φιλικό κείμενο νωρίς την ημέρα των εκλογών, υπενθυμίζοντας τους την ανάγκη να ψηφίσουν. Μπορείτε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο με τα εκλογικά κέντρα.

Ειδοποιήσεις για εκδηλώσεις

Ενημερώστε τους υποστηρικτές σας για προεκλογικές ομιλίες, περιοδείες, συναντήσεις. Ειδοποιείστε τους για την παρουσία σας σε τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές.

Αποστολή ευχετηρίων μηνυμάτων

Κρατείστε επαφή με τους υποστηρικτές σας στέλνοντας ευχές για την ονομαστική τους εορτή ή τα γενέθλιά τους.

Οργάνωση εθελοντών

Τα SMS διευκολύνουν την οργάνωση συγκεντρώσεων και την επαφή με τους εθελοντές που έχουν εκδηλώσει την επιθυμία να συνδράμουν στην υποστήριξη της εκστρατείας σας.

Ενημέρωση θέσεων

Κοινοποιήστε άμεσα τις θέσεις σας για σημαντικά θέματα που βρίσκονται στην επικαιρότητα και ενημερώστε τους υποστηρικτές σας για τις απόψεις σας.

Επαφή με νέους ψηφοφόρους

Μεταξύ των νέων ηλικίας 18-34, τα SMS είναι το κύριο κανάλι προσωπικής επικοινωνίας. Συνδεθείτε μαζί τους και κερδίστε τις καρδιές, το μυαλό και την ψήφο τους.

GDPR και SMS

O Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, το γνωστό πλέον GDPR, έχει επιφέρει μία σειρά από σημαντικές αλλαγές στο νομικό πλαίσιο προστασίας των δεδομένων και, ως εκ τούτου, στον τρόπο επικοινωνίας με SMS. Μετά την εφαρμογή του κανονισμού, όσοι στέλνουν SMS ενδέχεται να χρειάζονται την συναίνεση του παραλήπτη. Επίσης, ο παραλήπτης πρέπει να έχει την δυνατότητα διαγραφής από κάποια λίστα. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως δεν μπορεί κάποιος να στέλνει ανεξέλεγκτα SMS σε μεγάλες ομάδες παραληπτών.

Η πλατφόρμα του SMSwhale.gr προσφέρει την δυνατότητα συναίνεσης (opt-in) ή αίτησης για διαγραφή (opt-out) στους παραλήπτες μιας λίστας SMS, εξασφαλίζοντας την συμμόρφωση με το GDPR.

SMS παραδείγματα